Rosyjski dla dzieci - naklejki motywacyjne (do pobrania)

Jak wiadomo, dzieci bardzo lubią być nagradzane - również w czasie lekcji uwielbiają dostawać stempelki czy naklejki za wykonane zadania. W sklepach znajdziemy wiele różnych wzorów motywacyjnych naklejek, ale trudno jest u nas znaleźć jakieś z rosyjskimi napisami. Jedyne, które udało mi się odszukać, w sklepie internetowym kosztowały 30zł za 30 naklejek. Na szczęście bardzo łatwo jest tanim kosztem "wyprodukować" je samodzielnie. Moje powstały w programie picmonkey. Po wydrukowaniu ich na samoprzylepnym papierze A4 trzeba tylko je wyciąć (i tu niestety jest najwięcej roboty). 



Naklejki do pobrania:
 

2 komentarze:

  1. W szkolnenaklejki.pl mamy gotowe naklejki również w języku rosyjskim: http://szkolnenaklejki.pl/pl/c/Naklejki-j.-rosyjski/76 . Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne naklejeczki! Jestem nauczycielką i takimi gadżetami często nagradzam swoich uczniów. Swoje wypukłe naklejki 3D zamówiłam u profesjonalnej firmy oferującej druk naklejek samoprzylepnych w dobrych cenach. Podobało mi się to, że firma wykonała dla mnie gadżety z zaprojektowaną przeze mnie grafiką. Materiały dotarły do mnie bardzo szybko, dzięki czemu mogłam zacząć nagradzać plusikami moich uczniów jeszcze przed egzaminami.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zauroczenie rosyjskim , Blogger